رمال کلاهبردار با 15 نفر شاکي در ميبد دستگير شد 

فرمانده انتظامي شهرستان ميبد از دستگيري رمال کلاهبرداري خبر داد که به بهانه دعانويسي و رفع مشکلات مردم اقدام به اغفال مردم مي کرد. 
کد خبر: ۱۱۸۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ 22 August 2024



به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد حسين نبي پور اظهار داشت: با توجه به دريافت خبري مبني بر فعاليت فردي در امر رمالي و فالگيري و ترويج خرافه گرايي در سطح شهر ميبد بررسي موضوع در دستورکار قرار گرفت. 
وي ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي، تحقيقات خود را در محل زندگي اين فرد آغاز کرده و متوجه شدند که وي با استفاده از ساده لوحي برخي از افراد اقدام به رواج خرافه گرايي کرده و باعث بروز مشکلات براي مراجعان و خانواده ها شده است. 
فرمانده انتظامي شهرستان ميبد ضمن اشاره به دستگيري متهم و انتقال او به اداره پليس گفت: متهم در بازجويي هاي انجام شده به فريب و اغفال شهروندان به خصوص زنان به بهانه رفع بيماري، گرفتاري، مشکلات خانوادگي، بخت گشايي و... اعتراف کرد که تا کنون 15 نفر جهت طرح شکايت مراجعه کرده اند. 
سرهنگ نبي پور به جمع آوري آلات و ادوات فالگيري و رمالي از خانه متهم و معرفي او به دادسرا اشاره کرد و افزود: افراد رمال و فالگير هيچ مشکلي را از زندگي شهروندان حل نخواهند کرد بلکه باعث بروز صدمات و مشکلات جديد و جبران ناپذيري خواهند شد. 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار